کتاب «Nitrogen Removal Process for Wastewater Treatment» کتاب برتر جشنواره پروفسور حسابی شد.

۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۱ کد : ۹۱ اخبار
تعداد بازدید:۲۸۸
کتاب «Nitrogen Removal Process for Wastewater Treatment» کتاب برتر جشنواره پروفسور حسابی شد.

کتاب Nitrogen Removal Process for Wastewater Treatment، تالیف دکتر ادریس حسین ­زاده، عضو هیئت علمی گروه مهندسی بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی ساوه به عنوان «کتاب برتر» جشنواره پروفسور حسابی معرفی شد. زبان این کتاب انگلیسی بوده و توسط انتشارات (Bentham Science publisher) منتشر شده است.

کتاب «Nitrogen Removal Process for Wastewater Treatment» کتاب برتر جشنواره پروفسور حسابی شد.

این کتاب با عنوان " Nitrogen Removal Processes for Wastewater Treatment" در پنج فصل که نویسندگان آن از دانشگاه های مختلف کشور هستند توسط آقای دکتر ادریس حسین زاده تالیف شده است. در این کتاب سعی شده است تکنیک های مختلف حذف ترکیبات نیتژونه در فاضلاب مورد بحث و مرور قرار گیرد. عناوین هریک از فصل های کتاب  به صورت زیر است:

1.  Conventional Methods and Techniques of Nitrogen Removal from Water

2.  Biological Methods for Nitrogen Removal

3.  Conventional and Novel Biological Nitrogen Removal Processes for Nitrogen Removal from Food Industries Wastewater

4.  Bio Electrochemical Systems: A New Approach towards Environmental Pollution Remediation Biotechnology

5.  Nitrogen Removal in Bio Electrochemical Systems

گفتنی است، دکتر حسین زاده در این جشنواره علاوه بر کسب عنوان کتاب برتر، موفق شده است عنوان «پژوهشگر برتر» جشنواره را نیز کسب کند.

جایزه ویژه پروفسور حسابی در انتهای هر ترم تحصیلی دانشگاهی با حمایت طیف وسیعی از دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی ایران اسلامی برگزار می شود.

هدف این جشنواره انعکاس دستاوردهای جامعه علمی، آموزشی و صنعتی سراسر کشور، داوری، بررسی و درجه بندی پایان نامه ها، پروپوزال ها، مقالات، طرح های پژوهشی و کتاب های علمی تالیف شده در دانشگاهها و مراکز علمی و تحقیقاتی و در نهایت گردآوری و انتشار برترین آثار در یک مجموعه واحد است.

بر این اساس کتاب Nitrogen Removal Process for Wastewater Treatment تألیف دکتر ادریس حسین­ زاده، عضو هیئت علمی گروه مهندسی بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی ساوه به عنوان «کتاب برتر» این جشنواره معرفی شد.هدف اصلی این جشنواره هدفمند کردن تحقیقات و پژوهش­ های علمی انجام گرفته در دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی ایران از قبیل پایان نامه ها، پروپوزال ها، مقالات، کتاب ها و طرح­ های پژوهشی می ­باشد تا پژوهش ­های علمی انجام شده توسط دانشجویان و دانشگاه ­ها در مسیر حل مشکلات اصلی و اساسی کشور قرار گیرند.

در ادامه میتوانید گواهینامه های اعطا شده را دانلود نمایید. 

 

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: Nitrogen Removal Process ادریس حسین زاده بهداشت محیط کتاب برتر


نظر شما :