سومین دوره مسابقه ملی دانشجویی ایده بازار زیستی با رویکرد مجازی

۰۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۰ کد : ۴۳۶ دانشجویان اخبار
تعداد بازدید:۳۳۶
سومین دوره مسابقه ملی دانشجویی ایده بازار زیستی با رویکرد مجازی

مرکز تحقیقات و توسعه زیست‌فناوری دانشگاه تربیت مدرس با همکاری مرکز پژوهشی مهندسی زیستی (BERC)، میزبان سومین دوره مسابقه ملی دانشجویی ایده بازار زیستی با رویکرد مجازی می‏باشد. از محققین، دانشجویان و پژوهشگران علاقه‌مند دعوت به شرکت در این مسابقه ایده محور در حوزه بیوتکنولوژی می‏شود. رویکرد مجازی باعث شده از تمامی پتانسیل خلاق و ایده پرور در این مرزوبوم بهره ‏مند شویم.
این مسابقه ملی به مناسبت روز زیست‌فناوری با رویکرد مجازی طراحی‌شده است. در این مسابقه ایده محور، دانشجویان و پژوهشگران با ارائه ایده ‏های خود در قالب فیلم ۲ دقیقه‏ ای و PDFبه رقابت با یکدیگر می‏پردازند. زمان نهایی ثبت‌نام و ارسال فایل‏ها ۲۰ آذرماه سال ۱۳۹۹ می‏باشد. داوری طرح های شما توسط اساتید دانشگاه تربیت مدرس صورت می‏گیرد و معیار این داوری رویکرد ایده محوری خواهد داشت. از مزایا مجازی بودن این رویداد، شرکت همه پتانسیل‌های فعال در حوزه زیست‌فناوری در سرتاسر این مرزوبوم می‏باشد.
نکته اساسی در این رویداد رعایت کردن زمان نهایی ارسال فایل‏ها (تا ساعت ۲۴، ۲۳ آذرماه سال ۱۳۹۹) و تعریف مسابقه، ایده محور بودن مسابقه، می‏ باشد. فایل‏ ویدیویی (حداکثر ۲ دقیقه) و PDF را به‌صورت خلاصه و مفید ارسال نمایید.
همچنین از نکات مثبت این مسابقه می‏ توان به وسیع بودن حوزه ایده ‏ها اشاره داشت که عبارت‌اند از بیوتکنولوژی پزشکی، دارویی، کشاورزی، صنعتی، دامپزشکی، میکروبی، گیاهی، دریایی، منابع طبیعی، محیط ‌زیست و گرایش‏های علوم پایه و بین‌رشته‌ای.
روند ثبت‌نام و شرکت کردن در این رویداد مجازی به شرح زیر می‏باشد:

ثبت‌نام به‌صورت فردی یا گروهی (حداکثر ۳ نفر)
عضو شدن در کانال مرکز پژوهشی مهندسی زیستی  BERC_TMU@
ارسال فایل ویدیو و PDF به ادمین پیج تلگرام به همراه معرفی تیم
حضور ۶ طرح برتر، در جلسه‏ای  Online در ۲۵ آذرماه، و ارائه طرح ها در حضور داور‏ها و پاسخ دهی به سوالات اساتید
اعلام نتایج ۲۷ آذر ماه روز زیست فناوری به صورت مجازی
دریافت جوایز مادی و معنوی
در تمامی مراحل، تیم اجرایی به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما است.

لینک ثبت نام
شماره تماس: ۰۲۱۸۲۸۸۴۱۶۹

شماره موبایل: ۰۹۰۵۶۶۴۵۰۱۶

جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید. 

https://berctmu.ir/market-idea/


نظر شما :