همکاری بین پارک علم و فناوری استان مرکزی و مرکز رشد فناوری سلامت دانشکده علوم پززشکی ساوه

۱۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۵ کد : ۲۸۲۲ اسلایدشو مدیریت تحقیقات اخبار
تعداد بازدید:۸۱
در تاریخ ۹ بهمن ماه، نماینگان پارک علم و فناوری استان مرکزی از مرکز رشد فناوری سلامت دانشکده علوم پزشکی ساوه بازدید به عمل آمد.
همکاری بین پارک علم و فناوری استان مرکزی و مرکز رشد فناوری سلامت دانشکده علوم پززشکی ساوه

در تاریخ ۹ بهمن ماه، بازدید نمایندگان پارک علم و فناوری استان مرکزی از مرکز رشد فناوری سلامت به عمل آمد. در این بازدید فضای فیزیکی مرکز رشد، آزمایشگاهها، سالن اجتماعات و فضای آموزشی معاونت آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه مورد ارزیابی قرار گرفت. در حاشیه این بازدید، نشست هم‌اندیشی با حضور مهندس امامی و مهندس شریفی (مدیران پارک علم و فناوری استان مرکزی)، دکتر عزیزی (معاون توسعه و منابع انسانی دانشکده)، دکتر حسینزاده (مدیر مرکز رشد و توسعه فناوری سلامت)، دکتر کوهستانی (مشاور رئیس دانشکده) و خانم رهنما (کارشناس مسئول معاونت تحقیقات) برگزار شد و راه‌های افزایش سطح تعاملات و همکاری‌ها بررسی گردید. به گزارش مرکز رشد فناوری این نشست هم‌اندیشی، در سالن جلسات معاونت تحقیقات و فناوری و دفتر مرکز رشد برگزار شد.

در این جلسه حسین زاده ضمن خیر مقدم و تشکر از نمایندگان محترم پارک برای قبول زحمت این بازدید، به معرفی مرکز رشد فناوری دانشگاه و ساختار سازمانی آن پرداختند. ایشان اظهار داشتند: برای رشد و پیشرفت تحقیقات محصول محور، دستیابی به اهداف ترسیم شده توسعه دفتر توسعه فناوری وزارت بهداشت و درمان، سند چشم انداز دانشکده و همچنین تشویق دانشجویان به سمت کارآفرینی به دنبال ایجاد تعامل و همکاری‌های با پارک علم و فناوری استان مرکزی هستیم و برگزاری این جلسه، انشالله سرآغاز این اتفاق خواهد بود.

امامی و شریفی نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این بازدید و نشست هم ‌اندیشی، بیان کردند: پارک علم و فناوری استان مرکزی آمادگی لازم را جهت همکاری همه جانبه دارد و با ارائه گزارش به ریاست محترم پارک علم و فناوری استان مرکزی و جمع بندی نهایی، برای عقد تفاهم نامه جامع با این مرکز رشد اقدام خواهد شد.

کلید واژه ها: مرکز رشد


نظر شما :