پیام تبریک سرپرست معاونت آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روز معلم و استاد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۶ کد : ۲۰۰۳ اسلایدشو مدیریت تحقیقات اخبار
تعداد بازدید:۱۸۶
دکتر "مرتضی همت" سرپرست معاونت آموزش دانشکده علوم پزشکی ساوه در پیامی، ۱۲ اردیبهشت فرارسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و بزرگداشت روز معلم و مقام استاد را به تمامی اساتید، اعضای هیات علمی و فعالان عرصه آموزش این دانشکده تبریک و تهنیت گفت
پیام تبریک سرپرست معاونت آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روز معلم و استاد

متن پیام تبریک دکتر مرتضی همت بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انسان هایی که نام خود را در زمره­ واژه­ مقدس معلم ثبت کردند، رهروی راه انبیاءاند و به سان آنان با زدودن ظلمات جهل و نادانی، زلال ایمان را در لوح جان جاری می­ سازند.
 به راستی که اینان با تحمل رنج در اعطای گنج علم و دانش به دیگران همچون شمعی می­ سوزند و صبورانه رسالت الهی خود را به مقصود می‏ رسانند.
 بدون شک معلم دارای جایگاه والایی است همچنان که امام خمینی (ره) می­ فرمایند: «مقام معلم مقام والایی است، مقامی بالاتر از مقام معلم نیست.»
روز معلم و استاد یادآور شکوه و عظمت فرهیختگانی است که در پرتو شمع وجود خود، زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته و به تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم همت گماشته اند. 
اینجانب، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت علامه مطهری، روز معلم و استاد را به تمامی معلمان و اساتید کشور به ویژه اساتید دانشکده علوم پزشکی ساوه  که عمر خود را وقف آموزش نموده اند، تبریک عرض نموده و امیدوارم در پناه خداوند متعال، در تعلیم و تربیت فرزندان عزیز و آینده سازان میهن اسلامی‌مان همواره موفق و باشند.

دکتر مرتضی همت
سرپرست معاونت آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه


نظر شما :