بازدید معاون وزیر بهداشت از مرکز رشد فناوری معاونت تحقیقات دانشکده علوم پزشکی در ساوه

۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۴ کد : ۱۹۰۰ اسلایدشو مدیریت تحقیقات اخبار
تعداد بازدید:۱۵۶
معاون وزیر بهداشت گفت: شهرستان ساوه زیر ساخت‌ها و توانمندی‌ گسترش شرکت‌های دانش بنیان در زمینه‌های مختلف مانند دارو و مواد غذائی را دارد.
بازدید معاون وزیر بهداشت از مرکز رشد فناوری معاونت تحقیقات دانشکده علوم پزشکی در ساوه

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه، یونس پناهی عصر امروز در حاشیه بازدید از مرکز رشد فناوری معاونت آموزش دانشکده علوم پزشکی در ساوه و یک واحد تولیدی سلولزی اظهار کرد: وجود پتانسیل شهر صنعتی کاوه در شاهراه ترانزیتی مرکز به غرب کشور می‌تواند بسیاری از نیازهای کشور در زمینه‌های متعدد را با وجود شرکت‌های دانش بنیان رفع کند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی بیان کرد: توجه به راه اندازی و توسعه شرکت‌های دانش بنیان با رویکرد افزایش تولیدات و اشتغال از سوی این وزارت مورد توجه است.

معاون وزیر بهداشت گفت: این منطقه قابلیت تولید فرآورده‌های غذایی و دارویی برای تامین نیاز کشور دارد و در این خصوص وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برنامه و همکاری لازم را دارد.

پناهی گفت: بر اساس ارزیابی از نظر زیر ساخت‌ها و توانمندی‌های  این منطقه، مجوزهای شرکت‌های دانش بنیان برای متقاضیان با اهداف تولید اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: افرادی که در این منطقه در حال تولید هستند می‌توانند با مراجعه به دانشکده علوم پزشکی ساوه درخواست شرکت دانش بنیان داشته باشند  تا ضمن ارائه مستندات و مدارک لازم از حمایت وزارت بهداشت برخوردار شوند.

وی با بیان این که شهرستان ساوه از نظر حوزه مواد غذایی و هم مواد دارویی قابلیت رشد و ارتقا دارد، ادامه داد: شرکت‌های دانش بنیان از نظر کمی و کیفی وزارت بهداشت، با برنامه‌های پیش رو حمایت خواهند شد. 

 سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه نیز گفت: موافقت نامه راه اندازی مرکز رشد فناوری معاونت آموزش دانشکده علوم پزشکی ساوه از آذر ماه سال گذشته اخذ شده که در این راستا، 6 تا 7 تفاهم نامه منعقد گردیده است. وی خواستار مساعدت وزارت بهداشت برای جذب هیات علمی در مرکز تحقیقاتی دانش بنیان این شهرستان شد.


نظر شما :