دوره مهندسی HSE با ارائه گواهی معتبر

۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۸ کد : ۱۹۷۳ دانشجویان
تعداد بازدید:۲۷۶
دوره مهندسی HSE با ارائه گواهی معتبر

دوره آموزشی ایمنی، بهداشت، محیط زیست ( HSE- MS ) 

سیستم مدیریت HSE یک ابزار مدیریتی برای کنترل و بهبود عملکرد بهداشت، ایمنی و محیط زیست در همه برنامه های توسعه و پروژه های صنعتی یا تشکیلات سازمانی است، با ایجاد بستر فرهنگی خلاق و نگرشی نو و سیستماتیک در راستای توسعه پایدار و کرامت انسان، بطور یکپارچه و با همگرایی و چیدمان هم افزای نیروهای انسانی و امکانات و تجهیزات و با استفاده از سیستم آموزش کارآمد، ممیزیهای دوره ای، ارزیابی، بهبود مستمر، موجب به حداقل رساندن اثرات نامطلوب صنعت بر محیط و افزایش اثرات مطلوب آن از طریق تأمین ایمنی همه جانبه کلیه کارکنان و همکاران سازمان، تجهیزات و تأسیسات و به صفر رساندن حوادث و آسیب های ناسی از کار از طریق کنترل یا حذف شرایط ناایمن و ارتقاء سطح سلامت افراد از طریق اعمال راهکارهای کنترلی مدیریتی، مهندسی و اجرایی در کلیه سطوح سازمان و همچنین صیانت از محیط زیست به عنوان سرمایه بشریت می گردد.HSE MS  نظام واحدی است که صنایع برای یکپارچه کردن و رسیدن به دید منطقی و فراگیر در زمینه ایمنی، بهداشت و محیط زیست برای مدیریت این بخش پیشنهاد نمودند که به دلیل پیوستگی و در هم تنیدگی این مقوله‌ها نظامی واحد به نام HSE تشکیل شد. در برخی صنایع نیز کنترل کیفیت نیز به این مجموعه اضافه گردید HSEQ به عبارتی ساده‌تر استاندارد HSE روندی مدیریتی برای پوشش دادن نقاط ضعف ایمنی و بهداشتی یک مجموعه صنعتی خواهد بود. 
تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ساوه دوره های خود را تحت نظارت معاونت آموزش، تحقیقات و دانشجویی دانشگاه برگزار کرده کرده و تمامی استانداردهای آموزشی را در کارگاههای خود دارد. شرکت کنندگان در این دوره آموزشی پس از اتمام دوره می توانند در آزمون دوره شرکت کرده و در صورت قبولی مدرک مربوطه را دریافت کنند. این مدرک دارای ارزش بین المللی بوده و دارنده آن میتواند در سطح بین المللی از آن استفاده کند.
مخاطبان
–    مدیران ارشد شرکتها و سازمانها، مدیران و کارشناسان طرحها و پروژه‌های اجرایی
–    مهندسان شاغل در شرکتهای پیمانکاری، مهندسی مشاور و دستگاههای کارفرمایی
–    مدیران و سرپرستان کارگاه‌ها، مهندسان ناظر و کارشناسان و تکنسین‌های دفاتر فنی
–    عوامل و دست‌اندرکاران طرحهای عمرانی و ساخت‌وسازهای شهری
–    مشاوران سیستمهای مدیریتی و برنامه‌ریزان شرکتها و سازمانها
–    مسئولان ایمنی و مدیران HSE  شرکتها و کارگاه ها
–    کلیه دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌های: مهندسی بهداشت محیط، مهندسی بهداشت حرفه¬ای، مهندسی عمران، معماری، شهرسازی، برق،  مکانیک، صنایع، شیمی و سایر رشته‌های مرتبط
محتوای دوره

مدرس
تیم اساتید کمیته تحقیقات دانشجویی ساوه + مهندس علیجانیان
شیوه آموزش
تدریس،مباحثه،کارگاه و مطالعه موردی
مشخصات دوره :
مدت دوره:  ۲۰ ساعت (معادل 2 روز)
زمان برگزاری:  21 و 22 اردیبهشت 1401 | ۸:۰۰ الی 18:۰۰
محل برگزاری:  ساوه- پل چمران- میدان شهید فهمیده- ساختمان معاونت آموزشی، پژوهش و دانشجویی علوم پزشکی ساوه-سالن اجتماعات


گواهینامه:
برای شرکت کنندگانی که این دوره آموزشی را با موفقیت طی نمایند گواهینامه از آکادمی QAS با لوگوی تحقیقات دانشجویی اعطا خواهد شد.
مرکز صدور گواهینامه QAS مخفف QUALITY ASSESSMENT SAYA یک مرکز مستقل ثبت و صدور گواهینامه (CB) است که توسط سازمان اعتباردهی ASCB – Accreditation Service for Certifying Bodies-EUROPE اتحادیه اروپا تائید صلاحیت شده است. در نتیجه مدارک صادر شده قطعا دارای اعتبار بین المللی بوده و دارای ریجستر آنلاین می باشد.
سرمایه گذاری برای دوره :
به صورت فردی و آزاد  300.000 تومان (شامل هزینه شرکت در دوره، پذیرایی میان وعده و صدور گواهینامه)
برای دانشجویان علوم پزشکی ساوه و اعضای کیمته تحقیقات دانشجویی 140000 تومان.
روش های ثبت نام:
واریز مبلغ دوره آموزش به شماره کارت اعلام شده زیر و تماس با مسئول ثبت نام این دوره آموزشی جهت دریافت مشخصات و شماره رهگیری واریزی شما.

آدرس سایت کمیته تحقیقات: 

https://src.savehums.ac.ir/fa

کلید واژه ها: HSE کارگاه آموزشی


نظر شما :